Subject: Palume teie kooskõlastust taotlusele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Aug 2026 13:57:04 +0300

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/06347 aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Aruküla, 80 
Heltermaa-Kärdla-Luidja tee // Emmaste küla, Naksitralli // Ranna tee // 
Heltermaa küla, Fredi // Kadaka // Kase // Pärtovi // Rahu // Randliiva // 
Rangi tee // Ranna // Jausa küla, 83 Suuremõisa-Käina-Emmaste tee // 
Jõeküla, 83 Suuremõisa-Käina-Emmaste tee // Käina alevik, 81 Kärdla-Käina 
tee // 12135 Käina-Hüti tee // Hiiu mnt 1g // Kalgi küla, 83 
Suuremõisa-Käina-Emmaste tee // Luguse küla, 83 Suuremõisa-Käina-Emmaste tee 
// Nasva küla, Tammepesa // Pühalepa küla, 80 Heltermaa-Kärdla-Luidja tee // 
Suuremõisa küla, 12103 Suuremõisa tee // Sanglepa allee lõik 100 // 
Suuremõisa kergtee // Tilga küla, 83 Suuremõisa-Käina-Emmaste tee // 
Putkaste metskond 57 // Tärkma küla, Jäätrassi tee // Rannavärava (Sidevõrgu 
projekteerimine Hiiumaal) ja soovib teie kooskõlastust taotlusele.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastan teile Emaste-Heltermaa sidevõrgu 
projekteerimistingimused kooskõlastamiseks.

Palun avage taotlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27990389>  (menetlus nr: 
561271), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige taotluse andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid taotlusele ootame kuni 07.09.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete taotlusega päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (HECTOR MANUEL JIMÉNEZ OTERO) poole.