Subject: [Fwd: Avaliku ürituse loa taotlus Euroopa päev – 9. mai 2025]
From: <[email-masked]>
To: "PPA IDA" <[email-masked]>
Cc: PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 15:27:05 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

-------- Original Message --------
Subject: Avaliku ürituse loa taotlus Euroopa päev – 9. mai 2025
From: Marie Ots <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 15:22:55 +0300
To: [email-masked], [email-masked]
Cc: Helen Sildna <[email-masked]>, Taavi Esperk / TMW <[email-masked]>
Return-Path: Marie Ots <[email-masked]>

Tere!

Seoses 9. mai Euroopa päeva üritusega Narvas saadan MTÜ Muusikanädala poolt 
avaliku ürituse lao taotluse koos lisadega. Kõik failid leiate 
digiallkirjastatud konteinerist manuses.

Andke märku, kui miski vajab täpsustamist.

Parimaga

Marie Ots

Administratiivassistent  |  Administrative Assistant

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |   <tel:+37258132623> +372 5813 2623

 <https://shiftworks.ee/en/home/> Shiftworks  |   <https://tmw.ee/et> 
Tallinn Music Week  |   <https://stationnarva.ee/> Station Narva

Telliskivi tn 60a/1  |  10412  |  Tallinn