Subject: Veel on kohti Tööinspektsiooni teabepäevale "Seksuaalne ahistamine töökohal - mida jälgida ja millega arvestada"
From: "Kristel Plangi" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 17:44:42 +0300

Tere
 
Tööinspektsioon kutsub tasuta teabepäevale teemal „Seksuaalne ahistamine
töökohal – mida jälgida ja millega arvestada?“. Tööinspektsioon on oma
aprillikuu kommunikatsioonis fookusesse võtnud mitmekesisuse töökohal.
Mitmekesisus on inimeste elu osa nii argielus kui ka töökohal. Inimesed
erinevad üksteisest oma väljanägemise, päritolu, huvide ja tegevuste,
valikute, võimete ja soovide poolest, aga meil kõigil on ühesugune
inimväärikus. See tähendab, et ühiskondlikud reeglid ja sotsiaalsed normid
peavad erinevusi ja soove arvestama, et tagada kõigile võrdsed võimalused
ja võrdne kohtlemine. Ühe olulise osapoolena saavad ühiskonnas võrdset
kohtlemist edendada tööandjad. Teabepäeval keskendume teadlikkuse
tõstmisele ühest sageli varjatult aset leidvast diskrimineerimisvormist –
seksuaalsest ahistamisest. Räägime mis on seksuaalne ahistamine, kuidas
seda ennetada ja mida teha, kui töökeskkonnas on ahistamine aset leidnud
ning räägime reaalselt aset leidnud juhtumitest. Seksuaalsele ahistamisele
peab olema nulltolerants töökohal ning tööandjal on kohustus tagada
(elu)terve ja ohutu töökeskkond, kus töötajad on psühhosotsiaalsete ohtude
eest kaitstud.
 
AEG: 30. aprill kell 11.30-14.30
TOIMUMISKOHT: Sakala Keskuse suur saal (Tallinna 5, Viljandi linn)
 
11.00-11.30 Tervituskohv, registreerumine
11.30-12.00 Viljandimaa töökeskkonna ülevaade -Tööinspektsiooni
peadirektor Kaire Saarep 
12.00-12.35 Mis on seksuaalne ahistamine töökohal - Võrdse kohtlemise ja
soolise võrdõiguslikkuse volinik Christian Veske ning võrdse kohtlemise ja
soolise võrdõiguslikkuse voliniku nõunik Liisa Oviir
12.35-13.00 Töötaja ja tööandja kohustused ja õigused, et ennetada
seksuaalset ahistamist töökohal – Tööinspektsiooni juhtiv nõustamisjurist
Jaana Vaus Madureira Silva 
13.00-13.15 Sirutuspaus 
13.15-13.40 Ahistamise mõju ja ohvri toetamine töökohal -
Tööinspektsiooni vaimse tervise konsultant Johan Pastarus
13.40-14.30 Esinejatelt on võimalus küsida nõu töökeskkonna, töösuhete ja
töötervishoiu teemadel
* Korraldajal on õigus teha päevakavas muudatusi.
 
Osalemine on tasuta, kuid vajalik on registreerimine siin. Registreerida
saab kuni 26.aprillini või kuni kohti jagub. 
 
Kutse ei ole personaalne ja seda võib jagada. Üritust ei salvestata,
osalemine vaid kohapeal. Lisaküsimuste korral pöörduda
[email-masked] 
 
Teabepäeva finantseeritakse Euroopa Sotsiaalfond&#43; (ESF&#43;) toetuse
andmise tingimustel „Töötervishoidu ja -ohutust väärtustava töökeskkonna
arendamine“ 2021-2027.
 
Lugupidamisega
 
Kristel Plangi
Ennetuse ja teabeosakonna juhataja
Tööinspektsioon
 
 [email-masked] 
 5742 0087
 Riia 142 / 50411 Tartu / Eesti
 www.ti.ee / www.tooelu.ee / iseteenindus.ti.ee
 Tööinspektsioon
 
Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud
Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud
kasutamiseks ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on
konfidentsiaalne või muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates
sisalduva informatsiooni igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või
levitamine on keelatud. Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis
palume teil võtta ühendust selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik
koopiad ja manused. Aitäh. 	 
Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud
Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud
kasutamiseks ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on
konfidentsiaalne või muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates
sisalduva informatsiooni igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või
levitamine on keelatud. Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis
palume teil võtta ühendust selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik
koopiad ja manused. Aitäh.