Subject: C-155/24
From: <[email-masked]>
To: "SM Info", <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Apr 2024 16:19:42 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/164
Kohtuasja number: C-155/24
Vastuse kuupäev: 01.05.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: avaldamine ELT-s; mõõtmismeetodi muutmine; sigarettidest
eralduva tõrva, nikotiini ja süsinikmonooksiidi maksimaalsed kogused;
tubaka- ja seonduvate toodete tootmine, esitlemine, müük; ühtlustatud
standard
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/40/EL

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7537

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium