Subject: FW: Väljatöötamiskavatsusest
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Aug 2025 08:58:00 +0300

From: Heidi Barot <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 18, 2025 2:27 PM
To: Anneli Taal - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Väljatöötamiskavatsusest

Tere,

Sotsiaalministeerium saatis juulis Riigikogu sotsiaalkomisjonile ühe
väljatöötamiskavatsuse (Eesti tervishoiu ja sotsiaalsüsteemi
integreerimise väljatöötamiskavatsus). Vastust ootab Sotsiaalministeerium
31. augustiks.

Annan komisjoni esimehe palvel teada, et Riigikogu kodu- ja
töökorraseaduse kohaselt koguneb Riigikogu oma töögraafiku kohaselt
korraliseks istungijärguks 8. septembril ja sotsiaalkomisjon erakorralisi
istungeid praegu ei planeeri.

Komisjon planeerib seda väljatöötamiskavatsust arutada kohe esimesel
töönädalal, s.o. 8. või 9. septembril. Esmaspäevased istungid algavad
11.10 ja teisipäevased kell 14.00

Lugupidamisega

Heidi Barot

Riigikogu sotsiaalkomisjoni nõunik-sekretariaadijuhataja

T:  <tel:+372%20631%206300> +372 631 6495

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee