Subject: FW: JetOili ristmik
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>, "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 13:42:33 +0300

From: Arvo Täks <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 10, 2025 8:25 AM
To: Rauno Rämman <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Maili Hirlak <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Edda Soolep <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Indrek Mikk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: JetOili ristmik

Tere

Täname Teie 03.10.2025 nr 9.1-3/25/15710-3 kiire vastuse eest.

Tahaks jätkata antud teemat. Kas vald saab Transpordiameti poolseid
suuniseid, koostöös ohtlike olukordade lahendamisel. Kus valla tee ristub
riigi teega.

HOL-s tõstatasin ka küsimuse kas vald saab ise midagi teha (JetOil-i
ristmik). Transpordiamet arvati, et vald võiks suunata ristmikule tulevad
teed ümber ((Metsa tee suunata Nõmme teele.(seal munitsipaalmaa mida saab
kasutada) ja Nõmme tee võimalusel antud ristmikult ümber tõsta sobivasse
kohta (Transpordiametiga koostöös tulenevalt uuest maha sõidust
riigiteele. Seal kehtiv DP, mida on natuke realiseeritud. Kuid peale
algatatud uus, mida pole liidutatud.)).

Rääkisin ka Järsi-riigitee ristmikus, mis samuti ohtlik. Sealgi arvas
Transpordiameti, et vald võiks algatada ristmiku ümber tõstmise (rääkida
eramaaomanikuga võimalustest). Küsimus kuhu poole suunata?

Antud küsimused vajaksid Transpordiameti poolset suuniseid, et hiljem ei
tuleks mitu korda ümber teha.

Kui küsimusi saame üle rääkida. Tel.53843310

Lugupidamisega

Teede- ja taristuspetsialist

Arvo Täks