Subject: kutse Riigikogu korruptsioonivastase erikomisjoni 23. septembri 2024 istungile
From: Anu Kärtner <[email-masked]>
To: "Liisa-Ly Pakosta", "Justiitsministeerium"
Date: Tue, 17 Sep 2024 14:41:16 +0300

Lugupeetav pr Pakosta

Riigikogu korruptsioonivastane erikomisjon ootab Teid oma 23. septembri
2024 istungile

saamaks ülevaadet viimastest arengutest ja uutest plaanidest
korruptsioonivastase tegevuse koordineerimisel (Korruptsioonivastane
seadus § 8).

istung algab esmaspäeval 23. septembril 2024 kell 13.30 ja toimub
Riigikogu hoones ruumis nr L332.

Ootame tagasisidet Teie osalemise kohta istungil esimesel võimalusel.

Istungi sisuliste küsimuste osas soovib komisjon teada
korruptsioonivastase seaduse muutmise seaduse eelnõu arengutest, sh huvide
deklaratsioonide sisulise ja tehnilise arengu

käigust.

Eelmisel istungijärgul jäi komisjonis pooleli spordimanipulatsioonide
karistusõigusliku käsitluse arendamise teema ning kui Justiitsministeerium
on

selles valdkonnas edasi liikunud, siis ootab komisjon ka sellest
ülevaadet.

Käesoleval ajal on korruptsioonivastases tegevuses juhindutud mh
Korruptsioonivastasest tegevuskavast 2021-2024. Kui koostamisel on
tegevuskava

aastateks 2025 - …, siis soovib komisjon ka selle väljatöötamise käiguga
kursis olla.

Lugupidamisega

Anu Kärtner

Nõunik

Korruptsioonivastane erikomisjon

Riigikogu Kantselei

T: +372 631 6621

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee