Subject: FW: 13310P Muuga küla sideühendus
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 14:16:34 +0300

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/25/14468-1

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kairiin Kõhelik <[email-masked]>
Sent: Friday, October 10, 2025 9:19 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: RE: 13310P Muuga küla sideühendus

Tere

Saadan Teile ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks projekti „13310P Harju
maakond, Viimsi vald, Muuga küla, Kordoni, Pihlamarja, Tammekännu,
Kasekännu, Kuusekännu, Mustasauna ja Kungla tn Radioneti sidevõrk“
täiendatud versiooni.

Kuna failimaht on väga suur, laadisin selle DropBoxi ja lisan siia lingi,
millelt saab allkirjastatud taotluse alla laadida:

https://www.dropbox.com/scl/fi/szff17glw9jtpqwqdu45c/Taotlus_kooskolastada
_tehnovorgu_ja_-rajatise_projekt_Transpordiamet_13310_-Muuga-k-la-sidev-rk
.asice?rlkey=7gtwlsir4tmemjhkj2tqd3fyl
<https://www.dropbox.com/scl/fi/szff17glw9jtpqwqdu45c/Taotlus_kooskolastad
a_tehnovorgu_ja_-rajatise_projekt_Transpordiamet_13310_-Muuga-k-la-sidev-r
k.asice?rlkey=7gtwlsir4tmemjhkj2tqd3fyl&st=3n7e814j&dl=0>
&st=3n7e814j&dl=0

Lugupidamisega

Kairiin Kõhelik

Projekteerija Assistent

Tel +372 5850 8065

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 16. september 2025 13:20
To: Kairiin Kõhelik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Hans Keskrand <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 13310P Muuga küla sideühendus

Tere

Edastan tähelepanekud sideprojektile riigitee nr 11254 Muuga tee km
2,00–2,20 teemaal ja tee kaitsevööndis.

Transpordiamet on 21.08.2025 kirjaga nr 7.1-2/25/13694-2
<https://adr.rik.ee/transpordiamet/dokument/17682528>  kooskõlastanud
projekteerimistingimuste eelnõu, mille aluseks on projekteerimistingimuste
taotlus nr 2511002/13644. Projekteerimisel arvestada kooskõlastuskirjas
toodu tingimustega.

1.	Riigitee maaüksusel on min paigaldussügavus 1,0 m. Palun
korrigeerida seletuskirja ja asendiplaani viidet.
2.	Asendiplaanil on olemasolev Radioneti kaevu juures viide, et on
projekteeritav (pr. side kaev).  Palun eemaldada eksitav viide.
3.	Kuna projekti jääb riigitee nr 11254 Muuga tee km 1,50-2,51 lõigu
rekonstrueerimise alasse, siis palume arvestada teeprojektiga ning
kajastada seda sideprojekti asendiplaanil. Sideprojekti koostamisel
arvestada, et rajatav sidevõrk ei tohi seada takistusi riigitee
rekonstrueerimisele ega tuua kaasa lisakulutusi. Sidevõrgu rajamise
kaevetööd kavandada väljapoole riigitee rekonstrueerimise ala. Teeprojekti
osas palun pöörduda Transpordiameti projekteerimise üksuse projektijuhi
Hans Keskrand poole e-posti aadressil [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kairiin Kõhelik <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Friday, August 29, 2025 2:59 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 13310P Muuga küla sideühendus

Tere

Koostame Radionet OÜ tellimusel sideprojekti “13310P
<http://server:8080/projekt/12127> Harju maakond Viimsi vald Kordoni,
Pihlamarja, Tammekännu, Kasekännu, Kuusekännu, Mustasauna ja Kungla tn
Radioneti sidevõrk”.

Saadan Teile projekti ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Kairiin Kõhelik

Projekteerija Assistent

Tel +372 5850 8065

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee