Subject: FW: Reklaamiseaduse ja isikuandmete kaitse seaduse muutmise seaduse eelnõu arvamus
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 15:17:02 +0300

From: Ireen Tarto <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 3, 2025 12:01 PM
To: Mariko Jõeorg-Jurtšenko - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Marko Udras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Reklaamiseaduse ja isikuandmete kaitse seaduse muutmise seaduse 
eelnõu arvamus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eesti Kaubandus-Tööstuskoda tänab võimaluse eest avaldada arvamust 
reklaamiseaduse ja isikuandmete kaitse seaduse muutmise seaduse eelnõu 
kohta. Annan teada, et Eesti Kaubandus-Tööstuskojal ei ole eelnõu kohta 
kommentaare.

Lugupidamisega

Ireen Tarto

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>