Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 20:46:17 +0300

Põltsamaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2611201/12866 
aadressile Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Esku küla, 38 Põltsamaa-Võhma tee 
// Esku kergtee // Sillaotsa // Kalme küla, Alneki // Ametimehe // Aruküla 
// Koka // Kõkka // Kääri // Laanemetsa // Lillemetsa // Lilleoru // 
Lätipõllu // Mardi // Metsaveere // Ojasaare // Pihlaka // Põlluveere // 
Põltsamaa metskond 20 // Põltsamaa metskond 101 // Rebase // Riiusaare // 
Saarela // Sepa // Tallimaa // Tamme // Trallipõllu // Ussisoo // 
Uue-Riiusaare // Vahesaare // Viruvere tee // Kuningamäe küla, Allika // 
Ampripõllu // Antsu // Kaasiku // Loimuluha // Lotta // Luise // Ojatare // 
Oomipõllu // Pendi // Posti // Pärnapuu // Saara // Saekoja // Saksa soo // 
Sillaotsa // Mõhküla, 14166 Mõhküla-Eistvere tee // Ees-Sürgavere // 
Katkumetsa // Katkupõllu // Kibremetsa // Maasika // Pardiaugu // Soku // 
Sule // Suurearu // Sürgavere // Turba // Turbaaugu // Türgi // Veeliksi // 
Pilu küla, Kütialuse // Põltsamaa metskond 124 // Põltsamaa metskond 170 // 
Põltsamaa linn, Kuningamäe // Kuningamäe puhkeala 2 // Kõrgepinge // 
Põltsamaa alajaam // Võisiku küla, 51 Viljandi-Põltsamaa tee (110kV õhuliini 
Imavere - Põltsamaa L132C) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27884196>  (menetlus nr: 
550682), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põltsamaa Vallavalitsus) või menetleja (ENNO KÕUTS) poole.