Subject: Tehnilised tingimused- Taotlus
From: "Rasmus Valli" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Sep 2025 14:41:12 +0300

Tere!

Palume võimalusel väljastada tehnilised tingimused elektriprojekti
koostamiseks.

Projekti Tellija: Elektrilevi OÜ

Projekt nr: LC4212

Projekti nimi: Kõpu kordon, Mägipe küla, Hiiumaa vald, Hiiu maakond – 630
A liitumine kindlaksmääratud piirkonnas madalpingel

Projektiga seotud teed: 12137 Luidja-Pärnaku tee, 80
Heltermaa-Kärdla-Luidja tee, 84 Emmaste-Luidja tee

Taotlus koos lähteülesande ja asendiplaani eskiisjoonisega lisatud
kirjale.

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Tel: +372 5786 5900