Subject: Palume teie arvamust taotlusele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Aug 2026 13:57:04 +0300

Harku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/05508 aadressile Harju maakond, Harku vald, 11 Tallinna ringtee // 
11117 Valingu-Jõgisoo tee L1 // Alajaama tee // Kiisa // Luige // Rumbergi 
// Tutermaa küla 11 // 13 // Saue vald, Valingu küla 37 // 37a // 45 // Aila 
küla, 11117 Valingu-Jõgisoo tee // Valingu küla, Alametsa // Kaare // 
Keila-Tallinn 78,7-83,1 km // Puiestee tee // Suurekivi tee (10kV ja 0,4kV 
maakaabelliinid, komplektalajaamad, KP õhuliin ja õhuliini mastid, 
liitumiskilp) ja soovib teie arvamust taotlusele.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: kaitsevöönd

Palun avage taotlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27992485>  (menetlus nr: 
555985), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige taotluse andmeid.

Arvamust taotluse kohta ootame kuni 07.09.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete taotlusega päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (HENRY PRITS) poole.