Subject: FW: Kasutusloa taotlus nr. 2311371/11952 - Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik // Vana-Tartu mnt 79a
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Mar 2025 07:29:22 +0200

From: Rain Orro <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 4, 2025 3:49 PM
To: Marek Lind <[email-masked]>; Krista Einama
<[email-masked]>
Cc: Priit Pallu <[email-masked]>; Rae Vallavalitsus <[email-masked]>
Subject: Kasutusloa taotlus nr. 2311371/11952 - Harju maakond, Rae vald,
Peetri alevik // Vana-Tartu mnt 79a

Lp Krista Einama ja Marek Lind

Transpordiamet

Kasutusloa taotlus nr. 2311371/11952 - Harju maakond, Rae vald, Peetri
alevik // Vana-Tartu mnt 79a

Soovime Transpordiametiga lahendada ehitisregistris menetlus numbriga
395308 sademevee käitlemise lahendusega tekkinud probleemi.

Pöördumine on lisatud kirjale manusena.

Lugupidamisega

Rain Orro

Ehituse spetsialist

Ehitusamet
Rae Vallavalitsus

Telefon: +37256953243

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:  <http://www.rae.ee/> www.rae.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.