Subject: Re: 11101 Kallavere-Ülgase tee muru niitmisest
From: "Kallavere Majak" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 10:21:58 +0300

Tere,

Olen AÜ Kalavere Majak (80133363) volitatud esindaja  ning soovin teada 
saada, kas ja millal on planeeritud muru niitmine 24504:004:0102 
katastriüksusel, paralleelselt 24501:001:1936 katastriüksusega (Ülgase tee 
2, AÜ Kalavere Majaka maad)?

Lugupidamisega,
Aiandusühistu Kalavere Majak

Kallavere Majak <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

Tere,

Olen AÜ Kalavere Majak (80133363) volitatud esindaja  ning soovin teada 
saada, kas ja millal on planeeritud muru niitmine 24504:004:0102 
katastriüksusel, paralleelselt 24501:001:1936 katastriüksusega (Ülgase tee 
2, AÜ Kalavere Majaka maad)?

Lugupidamisega,
Aiandusühistu Kalavere Majak