Subject: Juurdepääs Veotee ja Veokivi, Hiiumaa
From: Ätli Altosaar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 14:42:58 +0300

Tere

Kirjutan Teile seoses Veotee (kat. 63902:001:0523) ja Veokivi (kat.
63902:001:0524) kinnistutega.

Kas Veotee ja Veokivi kinnistutele on võimalik rajada mahasõit
riigimaanteelt?

Kui jah, siis millised oleksid edasised sammud mahasõidu rajamisel?

Heade soovidega

Ätli Altosaar

Maakler | Kinnisvarahindaja tase 5, EKHÜ liige

+372 5698 9421 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pindi Kinnisvara OÜ
Tartu mnt 16, Tallinn 10117
+372 610 3900

Käesolev kiri koos kõikide selle lisadega on konfidentsiaalne ning mõeldud
kasutamiseks kirja päises nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete saanud käesoleva
kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt kirja saatjat
saatja e-posti aadressil ning kustutage saadud kiri koos kõikide lisadega.