Subject: Avaldus õiguskantslerile
From: Veiko Pärlin (Schöttli Keskkonnatehnika Aktsiaseltsi hankejuht) <[email-masked]>
To: Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 14:14:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Avaldus õiguskantslerile

Palun kirjeldage avalduses, kes ja millega on Teie õigusi rikkunud. Kui Teie 
avaldus ei puuduta Teie endaga juhtunut, siis tooge see palun selgelt välja. 
Esitage asjaolud võimalikult täpselt, et ka kõrvaline isik saaks toimunust 
aru. Märkige muu hulgas, mis, kus, millal ja kellega juhtus ning kuidas 
olete püüdnud probleemi lahendada. Võimaluse korral lisage ka rikkumist 
tõendavad dokumendid ja muud asjasse puutuvad dokumendid või viited neile.

Kui Teie hinnangul võib mõni õigusaktist tulenev nõue või tingimus olla 
vastuolus põhiseadusega, kirjeldage selgelt ja lühidalt, kuidas see nõue või 
tingimus rikub Teie või kellegi teise õigusi.

Palun selgitage olukorda oma sõnadega – see aitab meil Teie murest paremini 
aru saada ja juhtumit sisuliselt hinnata.

Ees- ja perekonnanimi või juriidilise isiku nimi
Veiko Pärlin (Schöttli Keskkonnatehnika Aktsiaseltsi hankejuht)

Isikukood või sünnikuupäev
37211210214

Kontaktaadress
Mustamäe tee 50, 10621 Tallinn

E-postiaadress
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Telefoninumber
+3725281895 <tel:+3725281895>

Probleemi kirjeldus
Probleemi kirjeldus on toodud lisatud failis

Kas olete samas küsimuses pöördunud ka kellegi teise poole (nt kohtu või 
mõne muu ametiasutuse poole)?
Oleme pöördunud ka Riigihangete registri poole, nende vastus lisatud failis

Lisa uus fail

*

	schottli-poordumine-oiguskantsleri-poole.asice 
<https://www.oiguskantsler.ee/system/files/webform/avaldus_oiguskantslerile/6094/schottli-poordumine-oiguskantsleri-poole.asice> 
(octet-stream; 116.45 KB)
*

	vastuskiri-riigihangete-registrilt.pdf 
<https://www.oiguskantsler.ee/system/files/webform/avaldus_oiguskantslerile/6094/vastuskiri-riigihangete-registrilt.pdf> 
(pdf; 549.06 KB)

Saada koopia minu e-posti aadressile
Jah