Subject: Kolimiskastid! kolimine Tallinna 18, Paide
From: Kalli Mägar <[email-masked]>
To: "Eha Tasang" <[email-masked]>, "Martin Maltsev" <[email-masked]>, "Kaja Sula" <[email-masked]>, "Avo Roosvalt" <[email-masked]>, "Reet Sarjas" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Madis Mikkor" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>,Galina Põlma <[email-masked]>, "Ene Koitla" <[email-masked]>, "Kadri Juhkam" <[email-masked]>, "[email-masked]" <[email-masked]>,Külliki Aasa <[email-masked]>, "Tarmo Peeduli" <Tarmo.Pee
Cc: Maivi Suurmäe <[email-masked]>, "Kaidi Rand" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Jun 2024 15:44:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Sain täna info, et esmaspäeval peaksid jõudma kolimiskastid. Kastid pidid
jõudma Paidesse umbes 15.-16.00.  Paneksime need koridoridesse. Palun
kiiret tagasisidet, kui soovite kaste kindlatesse kohtadesse.

Pärnu 58, Paide – Kleepsud palun kastidesse panna.

*	Maa-ameti kastid saab jätta ka trepikotta kui teid ei ole
*	Tervisameti kastid ilmselt ei mahu. Kas saate olla majas või
paneme keldrisse?

Pärnu 54, Paide – 30 kasti + kleebised.

Rüütli 25, Paide –kleepsud palun jätta kordiniku kätte. Kas sobib?

Lisan siia kastide arvud, mis teil on tellitud.

Kastide pakkimisest:

*	Plastikastid (taaskasutatavad) on koos kleebisetikettidega,
millele tuleb märkida ruumi number kuhu Tallinna tn 18 hoones kast peab
jõudma ja asutuse nime lühend.  Kaste võib pakkida kuni nende siseservade
igas nurgas oleva randini.
*	Plastikasti mitte pakkida laua peal, sest põhi võib mööblit
vigastada. Kaste võib ladustada üksteise peal.
*	Kuvareid kastidesse mitte panna, neid kolitakse eraldi. Kuvari
peale panna kleeps ruumi numbriga
*	Kõik muud asjad, mille olete kolimisel kaasa planeerinud võtta
tuleb samuti märgistada kleebisega, kus on ruumi number ja asutuse lühend.

Kastidega kaasas peaksid olema kleepsud, kuhu tuleks kirjutada asutus ja
ruumi number kuhu kast viia.

Kõike head,

Kalli Mägar
Lääne piirkonna kinnisvarahaldur

tel 5302 7813

Õhtu põik 5, 80010 Pärnu
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse
tõttu, teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.