Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 15:56:25 +0300

Türi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/03343 aadressile (asub mitmel aadressil) (L022 Paide - Türi 110 kV 
õhuliin, L133A Türi - Vändra 110 kV õhuliin, L345 Paide - Mustaru 330 kV, 
L134 Paide - Suure-Jaani 110 kV ja L133A Türi - Vändra 110 kV õhuliin) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kommentaariks Transpordiameti (kui 
masskaasamisega kaasatud isik) lisatud arvamusele, on Türi Vallavalitsusele 
teadaoleva info põhjal Transpordiamet käesolevale projektile väljastanud 
27.10.2025 eeltingimused nr 7.1-2/25/16726-2 (kehtivusega kuni 27.10.2027). 
Antud põhjusel ei lisatud Transpordiametit kooskõlastajate nimekirja. Kui 
eraldi kooskõlastus on siiski vajalik, palun lisada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27832801>  (menetlus nr: 
543791), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Türi Vallavalitsus) või menetleja (JAANUS KASK) poole.