Subject: FW: Kiilis Aidamehe, Hansu ja Vaela tee 59 detailplaneering
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Feb 2024 11:44:31 +0200

Palun reg

From: Evely Ehrpas <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 29, 2024 11:38 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Kiilis Aidamehe, Hansu ja Vaela tee 59 detailplaneering

Tere!

Koostan detailplaneeringut Kiili vallas Aidamehe, Hansu ja Vaela tee 59
kinnistutele. Planeeringualal on sademevee pinnasesse imbumine
raskendatud, seega oleme kaalumas erinevaid variante planeeringuala
sademevee lahenduseks.

Üks võimalik lahendus oleks planeeringuala sademeveed juhtida 11 Tallinna
ringtee ääres olevasse kraavi. Kas Transpordiamet kaaluks sellist
võimalust? Mis võiksid olla Transpordiameti tingimused sellele võimalikule
lahendusele?

Lugupidamisega,

Evely Ehrpas

projektijuht - planeerija

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 566 755 98

Plannum OÜ

Tartu mnt 84a, 10112 Tallinn