Subject: Ed: Sotsiaalhoolekande määruse mustand
From: "Kaili Sillamaa" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Leena Albreht" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 17:34:23 +0200

Tere

Palun registreerida Deltas ja saata Delta kaudu paralleelselt
Keskkonnatervise Osakonnale ja TA Õigusosakonnale (Agne Ojassaar). Vastuse
koostaja ministeeriumile võiks olla Õigusosakond, KTO annaks sisendi.

Tänan

Saatja: Marilin Lutsoja - SOM <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 20. veebruar 2025 16:49
Adressaat: Brit Tammiste <[email-masked]>; Elen Preimann
<[email-masked]>; Liisa Päeske - SOM <[email-masked]>; Merileid
Vinkler - SOM <[email-masked]>; Tarmo Kurves <[email-masked]>;
Helen Jõks <[email-masked]>; Kaja Rattas
<[email-masked]>; Kelli Ilisson
<[email-masked]>; Kersti Kask
<[email-masked]>; Kaili Sillamaa
<[email-masked]>
Koopia: Aive Telling - SOM <[email-masked]>; Heli Laarmann
<[email-masked]>
Teema: Sotsiaalhoolekande määruse mustand

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Võtsin vahepeal saadud kommentaarid arvesse ning tegin parandused. Mõned
kommentaarid on veel üleval ning tekst on jätkuvalt mustand, mida palun
SOM-SKA-TA ringist välja mitte jagada, kuid asutuse sees võite julgelt
kolleegidega aru pidada. Ehk palun vaadake veel oma vaatevinklist nõuded
üle, kas on midagi tuntavalt puudu, midagi üle või veel mõni kolmas
variant, millele ma pole mõelnud. Tagasisidet palun 7.märtsiks. Kui
vahepeal peaks küsimusi tekkima, siis julgelt võtke ühendust ja püüan
jooksvalt vastata. Lisan siia manusesse ka ühe ammuse exceli kuhu on kokku
tõstetud teemade kaupa kõik kehtivad nõuded juhuks kui tahate mingit nõuet
teiste kehtivate rahvatervise seaduse määrustega võrrelda

Edasised sammud on siis see, et kogun teie tagasisided kokku ja järgmist
versiooni saab juba ka koostööpartneritega jagada ning sellele hakkan siis
koostama ka seletuskirja, mille kirjutamisel pöördun põhjenduse jaoks
uuesti teie poole.

Tervitades

Marilin Lutsoja
nõunik
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee