Subject: Teenuse jätkamiseks Terviseametniku kontrolli
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 09:53:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan Pärnu linnas  asuvast ettevõttest MiiaPia OÜ
Laste hoid ja Lastele toidu pakkumine ( Meie serveerime toitu mis meile 
kohapeale tuuakse)
Seaduse muutusega jäime oma tegevuse kinnitamisega hiljaks ja nüüd ikkagi 
soovime jätkata sellel alal edasi. Selleks et jätkamise avaldust teha on mul 
vaja uuesti Terviseametniku kontroll teostada.
 Kelle poole saan või pean selles küsimuses pöörduma.

Lugupidamisega
MIrja
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wvpHO8tvWNOsTmcxbcLsIlGVmDLLdXyVGEubv3EuN03O2AdWhS8YnsCdtI9u-1osTy1MNfrC4>
https://miialastehoid.ee/

https://www.facebook.com/miialastehoid <https://miialastehoid.ee/>

https://www.instagram.com/miialastehoid <https://miialastehoid.ee/>

Jäta oma tagasiside siit. See on meile oluline:
https://g.page/r/CQJSZUSCw_ZFEB0/review