Subject: C-60/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, "Konkurentsiamet", "Kadri Lepikult"
Date: Fri, 7 Mar 2025 12:12:48 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/116
Kohtuasja number: C-60/25
Vastuse kuupäev: 21.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: konkurentsi kahjustamine; konkurentsi kahjustavad kokkulepped;
lepingutingimuse tühisus
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 101; ELTL artikkel 102; määrus (EÜ) nr
1/2003

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8057

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium