Subject: Ed: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: Marju Tõldsepp <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 May 2026 11:23:25 +0300

Tere

Palun registreerida kiri.

Lugupidamisega

Marju Tõldsepp

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Lääne-Virumaa esindus

(+372) 5851 6457

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Saatja: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 8. mai 2026 11:14
Adressaat: Marju Tõldsepp <[email-masked]>
Teema: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Jõhvi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/01112 
aadressile Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Pühajõe küla, Lossiplatsi tn 3 
(Põhikool) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: -

Palun avage eelnõu 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27844098> e-ehituse 
keskkonnas (menetlus nr: 538923), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest 
vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõhvi Vallavalitsus) või menetleja (KRISTINA IKOHHAINEN) poole.