Subject: Recommy kevadseminar: kliendikogemuse juhtimise parimad praktikad
From: "Jelena Pipper" <[email-masked]>
To: "Stella Ilves" <[email-masked]>
Cc: "Mait Kask" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Apr 2024 09:41:40 +0300

Lp Stella

Palun registreeri DHS ja suuna teadmiseks M. Kask ja K. Irval.

Lugupidamisega

Jelena Pipper

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 1. aprill 2024 16:03
Adressaat: [email-masked]
Teema: [POTENTIAL PHISHING]Recommy kevadseminar: kliendikogemuse juhtimise
parimad praktikad

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kutsun teid Recommy kevadseminarile, kus räägime kliendikogemuse juhtimise
parimatest praktikatest.

Seminar toimub 10. mail 2024 Tallinnas, Ülemiste Citys ja on tasuta.

Esinejate nimistu on esinduslik, teemast räägivad selle ala parimad
asjatundjad nii äri- kui ka avalikust sektorist. Samuti tutvustame Recommy
platvormi uusimaid võimalusi.

Seminari sihtgrupp: organisatsioonide juhid ja omanikud, klienditeeninduse
juhid, kliendikogemuse juhid, müügijuhid, turundusjuhid, personalijuhid,
tootejuhid, digitaalsete kanalite juhid.

Seminaril leiame vastused muuhulgas järgmistele küsimustele:

*	Millest kliendikogemus koosneb?
*	Kuidas kaardistada klienditeekond ja kokkupuutepunktid?
*	Kuidas näeb välja kliendikogemuse juhtimise protsess?
*	Kuidas lahendada kliendikogemuse kitsaskohti?
*	Milline on tehnoloogia ja AI roll kliendikogemuse parendamisel?
*	Kuidas luua ettevõttes kliendikeskset kultuuri?

Selle lingi kaudu saad tutvuda seminari kava ja esinejatega ning soovi
korral registreeruda:

https://www.recommy.com/Seminar/2024/Kevadseminar.aspx

PS. Kui oled registreerunud ja ei saa ikkagi tulla, palun andke sellest
mulle kindlasti teada, sest kohate arv seminaril on piiratud.

Lugupidamisega

Kuldar Hansen

Recommy tegevjuht

Mob +372 5635 6366

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.recommy.com/> www.recommy.com