Subject: Taotlus 1980451 Tallinn - Rannamõisa - Kloogaranna kergliiklustee (lõigus km 1,290 kuni 1,332) parkimispiiranguteks rendisõidukitele
From: "Toomas Tutt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Sekretär Strantum <[email-masked]>, "Ando Liiv" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jun 2025 14:39:59 +0300

Tere

Lisan taotluse

Parimate soovidega

Toomas Tutt

Omanikujärelevalve spetsialist

Osaühing Strantum
Kooli 2a Tabasalu, Harku vald, 76901 Harjumaa
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
+372 602 6492

 <http://www.strantum.ee> www.strantum.ee

OÜ Strantum üldised nõuded ja soovitused:
<https://strantum.ee/tehnilised-nouded-ja-soovitused>
https://strantum.ee/tehnilised-nouded-ja-soovitused

----------

Edastatud informatsioon (koos võimaliku e-kirja manusega) on mõeldud
ainult sellele era- või juriidilisele isikule, kellele see on
adresseeritud, ning võib sisaldada konfidentsiaalset ja/või salastatud
materjali. Selle informatsiooni läbilugemine, taasedastamine, levitamine
või muul viisil kasutamine, või tegutsemine sellest tulenevalt teiste era-
või juriidiliste isikute poolt kui eeldatav saaja, on keelatud. Kui te
saite antud sõnumi ekslikult, palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage
materjal arvutist.

----------

The information (including a possible email attachment) transmitted is
intended only for the person or entity to which it is addressed and my
contain confidential and/or privileged material. Any review,
retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in
reliance upon, this information by persons or entities other than the
intended recipient is prohibited. If you received this in error, please
contact the sender and delete the material from any computer.