Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 02:44:25 +0300

Kehtna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/00875 
aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Kehtna alevik, 15 Tallinn-Rapla-Türi 
tee L9 // Kehtna-Nadalama kergtee L6 // Oja tn 3 // Nadalama küla, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee // Kehtna-Nadalama kergtee L7 (Kehtna-Räägu kergtee. 
Lõik 2) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Teadmiseks varaseamelt meneltuses: Kehtna-Räägu 
kergtee. Lõik 1 Ehitusloa taotlus nr. 2511271/00263 v03 221476005 
Transpordiamet MERIKE JOONSAAR 28.02.2025

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27830884>  (menetlus nr: 
471544), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kehtna Vallavalitsus) või menetleja (HANS-JÜRGEN SCHUMANN) poole.