Subject: Re: Mürahäiring
From: Taage Vähesoo - CPR OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jun 2026 17:20:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Teatan taas mürahäiringust.

Tudu alevikus töötab OÜ Virumaa Metsatööstuse saeveski mis töötab peaaegu 
ööpäev läbi ning endiselt tehakse tööd nii, et kõik uksed on lahti.
Puidupakkide ladustamine ei anna loodetud tulemust ja höövli vinguv heli on 
väljakannatamatu.
Lisaks on öist häiringut hakanud kurtma ka Raudtee tänava äärsed elanikud.
Ventilaatori müra enam nii palju kuulda ei ole kui varem kuid hööveldamise 
müra kõlab üle aleviku.

Asukoht: Jaama 16, Tudu
Müra allikas: OÜ Virumaa Metsatööstus Tudu saeveski.
Müra allika töögraafik: Iga päev ca 24h päevas, vahest üli harva on 
pühapäevad vaiksed.

Lugupidamisega

Taage Vähesoo
Juhataja

CPR OÜ

Lepiku 1, Tudu alevik, Lääne-Virumaa  | Estonia | 46606

Tel +372 5234943 | Web www.cpr.ee <http://www.cpr.ee>  E-mail [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

CPR OÜ | REG: 12708543 | VAT: EE101741543

On Mon, Aug 19, 2024, 15:08 Taage Vähesoo - CPR OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Teatan mürahäiringust.
Tudu alevikus töötab OÜ Virumaa Metsatööstuse saeveski mis vaikib parimal 
juhul öösel 3-4 tunniks ööpäevas, tööd tehakse uksed lahti ja saagimise müra 
on väljakannatamatu.
Suvel paigaldati uus saepuru eemaldamise ventilaator mille müratase on ka 
korduvalt suurem selle eelkäijast.

Asukoht: Jaama 16, Tudu

Müra allikas: OÜ Virumaa Metsatööstus Tudu saeveski.
Müra allika töögraafik: Iga päev 22 tundi päevas, vahest harva on pühapäevad 
vaiksed.

Lugupidamisega

Taage Vähesoo
Juhataja

CPR OÜ

Lepiku 1, Tudu alevik, Lääne-Virumaa  | Estonia | 46606

Tel +372 5234943 | Web www.cpr.ee <http://www.cpr.ee>  E-mail [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

CPR OÜ | REG: 12708543 | VAT: EE101741543