Subject: Selgitus töölepingu seaduse kohta
From: "Getter Toome" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Thu, 11 Apr 2024 12:00:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen tutvunud töölepingu seaduse tõlgendamise käsiraamatuga 
https://mkm.ee/sites/default/files/documents/2024-03/Töölepingu%20seaduse%20käsiraamat%202024.pdf 
<https://mkm.ee/sites/default/files/documents/2024-03/T%C3%B6%C3%B6lepingu%20seaduse%20k%C3%A4siraamat%202024.pdf> 
.

Kas on võimalik saada selgitust ühele olukorrale? Palun edastada vastav 
küsimus seadusega tegelevale spetsialistile.

Paragrahv 10. Katseag- Selgituses on soovitus katseaja viimane päev lepingus 
fikseerida. Lisaks lubab katseaja punkt katseaega pikendada haiguse või 
puhkuse tõttu.
Kas katseaega saab ka pikendada haiguse ja puhkuse tõttu, kui katseaja 
viimane päev on kuupäevaliselt määratud?
Olen eelnevalt selles osas ühe tööõigus juristiga nõu pidanud ja tema 
selgitus oli, et kui kuupäev on fikseeritud, siis haiguse/puhkuse tõttu 
katseaja pikendamise õigust enam pole. Ei leia sellele kuskilt ametlikku 
kinnitust ega ümberlükkamist.

Selle kohta võiks olla tõlgendamise käsiraamatus üks lause, mis olukorda 
täpsustab.

Aitäh ette ning lugupidamisega

Getter Toome
+372 56 458 085
HR Manager
www.ringit.ee <http://www.ringit.ee/>
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yGOljukhrjVXFkBbjUR7lD-qyj4R1nFmAbq4WihlBClj7M1-ZitbpjT-OOLNQrL9_6F_Nj1Vk>