Subject: FW: Projekti kooskõlastamine. Kivisilla tee 1 kaitsme nimivoolu suurendamine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 09:06:06 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit
<https://delta.transpordiamet.ee/dhs/faces/jsp/dialog/container.jsp>
7.1-2/26/3976-19

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 9, 2026 5:35 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine. Kivisilla tee 1 kaitsme nimivoolu
suurendamine

Tere,

Edastan parandustega projekti.

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 8, 2026 4:41 PM
To: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine. Kivisilla tee 1 kaitsme nimivoolu
suurendamine

Tere

Oleme esitatud materjalid üle vaadanud ning esitame tähelepanekud.

-             Palume projekti lahenduse koostamisel lähtuda Selektor
Projekt OÜ tööst nr P21014 „Riigitee nr 1 (E20) Tallinn-Narva km 16,7-26,5
Maardu – Jägala lõigu eelprojekt“ (hõlmab ka riigiteed nr 11260 Jõelähtme
– Kemba).

*	Maakaablid palume nihutada Kivisilla tee 2 kinnistuga (KOVi
kinnistu) külgnevas ulatuses eemale teeprojektiga kajastatud rajatistest
(märgid, valgustusmast (kaugus 1,5m), bussipeatus/kergliiklustee mulle
jne).

*	Palume pikendada kaitsetoru 1250N, selliselt, et kaitsetoru
ulatuks projekteeritava kergtee mulde alt välja. Sügavus kergliiklustee
mulde all 2,2m.

*	Postijaama tee 3 ja Muri tee 3 piirnevas lõigus tuleb arvestada
projekteeritavate valgustusmastidega ning maakaablid tuleb rajada kas 2,5m
sügavusele või arvestada kaugusega min 1,5m projekteeritavast mastist.
Palume kajastada asendiplaanil sügavused valgustusmastide asukohtades nn
noolega kastis.

Hetkel paikneb kaablid kohati valgustusmastide all.

Lisaks palume võimalusel nihutada antud lõigus kaablid kinnistu piiri
poole (0,5m kaugusele piirist).

Transpordiametil peab olema võimalus hiljem rajada antud lõiku
kergliiklustee ning valgustusmastid koos kaablitega.

*	Palume kajastada nn noolega kastis, et min sügavus 2,2m ristumisel
perspektiivse kergliiklustee ja sõidutee all.

*	Palume esitada katete taastamise osa/joonis.

*	Juhul kui TRAM maaüksustele planeeritakse maanduspaigaldisi
(maanduskaablid) või reservtorusid, siis palume vastavalt kajastada
asendiplaanil ja IKÕ plaanil.

*	Seletuskirjas palume kajastada vastavad sügavuste ja kaitsetorude
asjaolud TRAM maaüksuse kohta sh Postijaama tee 3 ja Muri tee 3 külgnevas
osas.

Palume seletuskirjas kajastada:

Tehnovõrkude teemaale paigaldamisel on kõrvalekalded kooskõlastatud
projektist keelatud.

Tehnovõrgu riigiteealusele maale paigaldamise korral peab tehnovõrgu
omanik enne projekti

realiseerima asumist esitama Transpordiametile vormikohase taotluse koos
projektis

kooskõlastatud asukoha-skeemiga tehnovõrgu paigaldamise ja talumise
lepingu sõlmimiseks

(vorm saadaval Transpordiameti kodulehel). Sõlmitud leping on aluseks
riigitee alusel maal

projektijärgsete tööde teostamiseks vajaliku liiklusväliste tööde loa
väljastamiseks.

*	Palume IKÕ plaanilt eemaldada kõrgusarvud ning kajastada
gaasitanklaga seotud rajatised hallina nn taustainfona.
*	POS 1 tähised ja jrk nr mõlemas asukohas samad.

*	Palume kajastada selgemalt IKÕ plaanil, et mitu kaablit rajatakse,
hetkel kirjad kattuvad ja ei ole loetavad. Vähendada viirutust, suurendada
teksti, teha kaablid erinevat värvi vms.

*	Lisaks juhime tähelepanu, et projekti koostamisel tuleb arvestada
geoloogiliste tingimustega (sh paekivi paiknemisega). Vajadusel teostada
täiendavad uuringud, et riigitee maaüksusel ehitustööde tegemiseks oleks
võimalik valida pinnasele vastav ehitustehnoloogia.

Palume edastada projekt, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Juhime tähelepanu, et uute materjalide esitamisel võib märkuseid ning
asjaolusid lisanduda.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Saturday, June 6, 2026 11:20 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine. Kivisilla tee 1 kaitsme nimivoolu
suurendamine

Tere,

Tänan teavitamast. Lisan manuses uued asendiplaanid, kuna alajaama asukoht
Olerex kinnistul natuke nihkus.

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, June 5, 2026 2:09 PM
To: Egle Ninep-Kaselt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine. Kivisilla tee 1 kaitsme nimivoolu
suurendamine

Tere

Vabandan kahjuks ei jõudnud sellel nädalal projekti üle vaadata.

Üritan järgmisel nädalal üle vaadata ja tagasisidet anda.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Egle Ninep-Kaselt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, May 11, 2026 10:20 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; Laur
Kõiv < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastamine. Kivisilla tee 1 kaitsme nimivoolu
suurendamine

Tere,

Saadan manuses taotluse.

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.