Subject: Teile on saabunud dokument Eesti Keele Instituudist
From: <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Sep 2025 17:19:55 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teile on saabunud dokument Eesti Keele Instituudist.

Pealkiri: Arvamus Vabariigi Valitsuse määruse „Vabariigi Valitsuse 20. 
detsembri 2018. aasta määruse nr 129 „Rahvastikuregistri ülesehitus, 
turvaklass, täpne andmekoosseis ja andmeandjate üleantavate andmete loetelu“ 
muutmine eelnõu kohta

Registreerimise kuupäev: 19.09.2025
Registreerimisnumber: 1-9/25/42
Teie kirja kuupäev: 10.09.2025
Teie kirja number: 1-6/3247-1

Kai Raud

bürooassistent

Telefon +372 51 21 996

Eesti Keele Instituut

Roosikrantsi 6, 10119 Tallinn

eki.ee 
<https://cas5-0-urlprotect.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=http%3a%2f%2fwww.eki.ee&umid=05a1245c-916d-4f92-9e94-817caaa740fa&rct=1757664653&auth=6a326df109738656d10a00751164587b28e3ab7c-9ab7fdce983bd250bbd010fcf7a7568a8f332db8>