Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 13:01:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev T, 05/08/2025 - 12:51

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Klooga Kodu OÜ, 16144876

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Kivi tn 1, Klooga alevik, 76703 Lääne-Harju vald, Harju maakond; +372 
56450203; [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Tatjana Andrejeva +372 56450203; Kristina Andrejeva +372 55503437(eesti 
keeles)

Teenuse osutamise koha aadress
Kivi tn 1, Klooga alevik, 76703 Lääne-Harju vald, Harju maakond

Planeeritud kohtade arv
43

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-08-05

Taotluse esitaja nimi
Tatjana Andrejeva