Subject: Veeohtude ennetamine 2026
From: "Merle Talu" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jun 2026 11:30:07 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Päästeameti veeohutuse programmi komisjon!

MTÜ Uuesalu Külaselts esitab veeohutuse ennetamise meetme rahastuse
taotluse projekti “Uuesalu kogukonna veekogud ohutumaks 2026”
elluviimiseks.

Projekti eesmärk on parandada Liivajärve ning Kurna ojast toituva
vooluveekogu kasutusohutust, vähendada veeõnnetuste riski ning parandada
päästevahendite kättesaadavust kogukonnas.

Käesolevale kirjale on lisatud projekti taotlus ja projekti eelarve.

Täname võimaluse eest taotlus esitada ning oleme valmis vajadusel
täiendavat teavet jagama.

Lugupidamisega!

MTÜ Uuesalu Külaselts

Merle Talu

Juhatuse liige

5011810