Subject: FW: Karistusseadustiku, kriminaalmenetluse seadustiku ja väärteomenetluse seadustiku muutmise seaduse eelnõu (keskkonnakuritegude direktiivi ülevõtmine)
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Karine Grigorjan-Algmaa - TLRKK" <[email-masked]>, "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>, "Tartu HK Menetlus - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Apr 2026 15:37:41 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, April 24, 2026 3:14 PM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Info - 
TTJA <[email-masked]>; Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda <[email-masked]>; Eesti 
Keskkonnaühenduste Koda <[email-masked]>; Eesti Keemiatööstuse Liit 
<[email-masked]>; Eesti Ringmajandusettevõtete Liit <[email-masked]>; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Kaupmeeste Liit 
<[email-masked]>; Eesti Metsa- ja Puidutööstuse Liit <[email-masked]>; 
Eesti Kalaliit <[email-masked]>; Eesti Keskkonnamõju Hindajate Ühing 
MTÜ <[email-masked]>
Subject: Karistusseadustiku, kriminaalmenetluse seadustiku ja 
väärteomenetluse seadustiku muutmise seaduse eelnõu (keskkonnakuritegude 
direktiivi ülevõtmine)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldmiseks.

Ootame teie tagasisidet hiljemalt 8.05.2026 e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pealkiri: Karistusseadustiku, kriminaalmenetluse seadustiku ja 
väärteomenetluse seadustiku muutmise seaduse eelnõu (keskkonnakuritegude 
direktiivi ülevõtmine)

Registreerimise kuupäev: 24.04.2026

Registreerimise number: 8-1/3308-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee