Subject: FW: Eelnõu esitamine kooskõlastamiseks
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 11:33:40 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, May 4, 2026 8:49 AM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>
Subject: Eelnõu esitamine kooskõlastamiseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet ootame hiljemalt 06.05.2026 e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  või DVK kaudu

Link EIS-i: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/afd99436-b2ad-4119-9e9e-fb45fca22982

Pealkiri: Seaduseelnõu esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse andmiseks

Registreerimise kuupäev: 01.05.2026

Registreerimise number: 8-1/3534-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee