Subject: RE: IOM taotlus vastamise tähtaja pikendamiseks – AMIF meetme nr 3.3 tingimuste muutmine
From: "Martin Eber" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 12:10:01 +0300

Lugupeetud härra Käsper,

Täname Teid teavituse eest.

Arvestame, et IOMi tagasiside AMIFi meetme nr 3.3 muutmisele saabub 5. 
juuniks.

Lugupidamisega

Martin Eber
Nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5304 1188
 <https://www.siseministeerium.ee/> 
<http://www.facebook.com/siseministeerium> 
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>

From: IOM TALLINN <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 12, 2026 11:28 AM
To: SiM info <[email-masked]>
Cc: Martin Eber <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: IOM taotlus vastamise tähtaja pikendamiseks – AMIF meetme nr 3.3 
tingimuste muutmine

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud minister,

Täname Teid 23.03.2026 kirja nr 14-13.3/131-1 eest. Seoses AMIF meetme nr 
3.3 tingimuste muutmisega palume võimalust esitada põhjalik vastus hiljemalt 
5. juuniks 2026.

Oleme tänulikud senise konstruktiivse koostöö eest.

Best regards,

International Organization for Migration

Tallinn – Estonia

 <https://estonia.iom.int/> estonia.iom.int  I 
<https://www.facebook.com/IOMEstonia/> Facebook  I 
<https://www.linkedin.com/company/iom-estonia> LinkedIn  I 
<https://x.com/IOMEstonia> X

================= The information contained in this electronic message and 
any attachments are intended for specific individuals or entities, and may 
be confidential, proprietary or privileged. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender immediately, delete this message and do 
not disclose, distribute or copy it to any third party or otherwise use this 
message. The content of this message does not necessarily reflect the 
official position of the International Organization for Migration (IOM) 
unless specifically stated. Electronic messages are not secure or error free 
and may contain viruses or may be delayed, and the sender is not liable for 
any of these occurrences.