Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 09:07:34 +0300

Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/17813 
aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Iisaku alevik, Nurga tänav // 
Tartu mnt 33 (Mänguväljak) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tere! Iisaku aleviku keskusse soovib Alutaguse 
vald rajada keskväljaku, mille üheks osaks on ka mänguväljak. 
Ehitusprojektiga hõlmatud alad on Tartu mnt 33 ja Nurga tänav, millele 
ulatub Iisaku-Tärivere avalikult kasutatava teekaitsevöönd. Palun 
ehitusprojekt kooskõlastada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27363946>  (menetlus nr: 
489512), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.