Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 82498202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Oct 2025 11:33:51 +0200

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 82498202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8848686&turva=ca0b2493ff92a4a92bedbed6baaef5f875df1e2a8f595f53f875ca91324446dcdd108cfb434e015244587e451d45d2c052799f2dd602f523282b7dd5be8bcc94> 
&teade=8848686&turva=ca0b2493ff92a4a92bedbed6baaef5f875df1e2a8f595f53f875ca91324446dcdd108cfb434e015244587e451d45d2c052799f2dd602f523282b7dd5be8bcc94

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 82498202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8848686&turva=ca0b2493ff92a4a92bedbed6baaef5f875df1e2a8f595f53f875ca91324446dcdd108cfb434e015244587e451d45d2c052799f2dd602f523282b7dd5be8bcc94> 
&teade=8848686&turva=ca0b2493ff92a4a92bedbed6baaef5f875df1e2a8f595f53f875ca91324446dcdd108cfb434e015244587e451d45d2c052799f2dd602f523282b7dd5be8bcc94

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8848686&turva=ca0b2493ff92a4a92bedbed6baaef5f875df1e2a8f595f53f875ca91324446dcdd108cfb434e015244587e451d45d2c052799f2dd602f523282b7dd5be8bcc94> 
&teade=8848686&turva=ca0b2493ff92a4a92bedbed6baaef5f875df1e2a8f595f53f875ca91324446dcdd108cfb434e015244587e451d45d2c052799f2dd602f523282b7dd5be8bcc94

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court