Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jun 2026 11:51:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Narva Linnakantselei menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/07226 
aadressile Ida-Viru maakond, Narva linn, Mõisa tn 1, Ida-Viru maakond, Narva 
linn, Mõisa tn 3 // 3a, Ida-Viru maakond, Narva linn, Mõisa tn 3, Ida-Viru 
maakond, Narva linn, Mõisa tn 1, Ida-Viru maakond, Narva linn, Tallinna 
maantee J2 // Tallinna mnt 40, Ida-Viru maakond, Narva linn, Mõisa tänav L1, 
Ida-Viru maakond, Narva linn, Tallinna mnt 38, Ida-Viru maakond, Narva linn, 
Mõisa tänav L1 (Narva Soldina linnaosa koolihoone, Maakaabelliin, 
Soojustrass, Välilava, Spordiväljakud, Sademevee kanalisatsioon, 
Sidekanalisatsioon, Teed) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun esitada kas kooskõlastus, märkused, 
tingimused või põhjendused oma kooskõlastamata jätmise korral (alus: 
ehitusseadustiku §42, HMS §11).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27909688>  (menetlus nr: 
555239), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva Linnakantselei) või menetleja (MARINA PENT) poole.