Subject: Ed: Katseprotokoll
From: "Margus Rohula" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 10:08:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Juuni analüüsid meili lisadena.

Parimate tervitustega

Margus Rohula

Haldusjuht

AS Audentes

Tondi 84/2, 11316 Tallinn

Mobiil 5168000

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.audentes.ee> www.audentes.ee

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 19. juuni 2026 16:14
Adressaat: Margus Rohula <[email-masked]>
Teema: Katseprotokoll

Lugupeetud klient
Teie poolt tellitud analüüsid on valmis.
Katseprotokollid on lisatud manusena.
NB! Arve on Teile saadetud e-arvetekeskusesse.

Meeldivat koostöö jätku soovides

Rahvatervise labor
+372 794 3600
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

  <https://vm.ee/sites/default/files/signatuuri_logo.jpg>

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the 
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as 
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by mistake, 
please notify of it the sender without delay and delete the received e-mail 
together with all its attachments.