Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/26-0601 - "Meresõiduohutuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (930 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 May 2026 16:59:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/26-0601 - Meresõiduohutuse seaduse muutmise seaduse 
eelnõu (930 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 25.5.2026 
resolutsioonile.

Osapooled: Kliimaministeerium; Siseministeerium

Tähtaeg: 11.06.2026 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/84602150-78cb-46ae-9728-978c8f219cd6
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/84602150-78cb-46ae-9728-978c8f219cd6?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main