Subject: RE: Rahvatervishoiu seaduse jt seaduste muutmise seadus (tervishoiu ja sotsiaalsüsteemi koostöö)
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 07:07:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud sotsiaalminister

Käesolevaga esitame Eesti Haiglate Liidu tagasiside rahvatervishoiu seaduse 
ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõule.

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, July 13, 2026 4:57 PM
To: Eesti Perearstide Selts <[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; 
Eesti Arstide Liit <[email-masked]>; Tervise Arengu Instituut 
<[email-masked]>; Tallinna Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>; Eesti 
Proviisorapteekide Liit <[email-masked]>; Eesti 
Rehabilitatsiooniasutuste Liit <[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit 
<[email-masked]>; Eesti Ravimihulgimüüjate Liit <[email-masked]>; 
Eesti Arstide Liit <[email-masked]>
Subject: Rahvatervishoiu seaduse jt seaduste muutmise seadus (tervishoiu ja 
sotsiaalsüsteemi koostöö)

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet eelnõu kohta ootame hiljemalt 27.07.2026 e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pealkiri: Rahvatervishoiu seaduse jt seaduste muutmise seadus (tervishoiu ja 
sotsiaalsüsteemi koostöö)

Registreerimise kuupäev: 13.07.2026

Registreerimise number: 1.2-2/64-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee