Subject: Inimgeeniuuringute seaduse (IGUS) eelnõu kooskõlastamine
From: "Engli Smitt" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Jul 2025 16:27:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kooskõlastame inimgeeniuuringute seaduse eelnõu (saadetud
kooskõlastamisele 04.07.2025 kirjaga nr 1.2-2/58-1).

Selguse huvides juhime tähelepanu, et eelnõu seletuskirjas on toodud
järgnev: Tervisekassa andmekogu sisaldab detailset teavet raviarvete,
meditsiiniseadmete jne kohta. Kehtib taas reegele, võtta aluseks AvTS §
436 lg 2 alusel andmed, mis on juba mõnda andmekogusse kogutud. Märgime,
et meditsiiniseadmete kaardid on kajastatud retseptikeskuses, mitte
Tervisekassa andmekogus.

Lugupidamisega

ENGLI SMITT
Jurist
Õigustugi

T: 53989360
E: [email-masked]
Liivalaia 36, Tallinn
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>