Subject: Koostöö Malta valitsusega
From: "Lee Furneaux" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Sun, 3 May 2026 15:28:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud minister Ligi,

NEXRA pöördub Teie poole seoses hiljutise turismimaksude ja tulude
kogumise platvormi käivitamisega Maltal. See koostöömudel hõlmab aktiivset
kaasamist Malta rahandusministeeriumi, turismiametit (MTA), hotelli- ja
restoraniföderatsiooni (MHRA) ning maksukogujate vahel. NEXRA | Connect on
Maltal kasutusel ja pakub tõestatud lähenemist turismimaksude kogumisele,
mida saab laiendada käibemaksu ja muude tehingupõhiste maksude kogumisele.

Teie ministeeriumi teavitati eelmise suve üllatavast eelarvepositsioonist
ja olulisest sissetulekute puudujäägist. Uuenduslikud digitaalsed
lahendused nagu NEXRA | Connect võivad toetada süsteemseid tuluprobleeme,
pakkudes samal ajal reaalajas süsteemi vastavuse jälgimiseks ja
prognoosimiseks.

Sooviksime teiega lühikese 15-minutilise sissejuhatava kõne aja kokku
leppida, et arutada, kuidas meie kogemus võiks olla kasulik Eestile.

Lugupidamisega,
Lee
NEXRA

--

 <https://www.nexra.mt>
Lee Furneaux
CEO
+356 77066779
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Book a meeting with me
<https://outlook.office.com/bookwithme/user/fbd780cf7e7a4215aa52aaf263decc
2e%40nexra.mt/meetingtype/WvGsjk4MxkOLg9zZEAfpOQ2?anonymous&ismsaljsauthen
abled=true>
  _____

<https://pub-96e95471c7bf484abf0cd766c6a0e057.r2.dev/transparent-nexra-pay
-128px.png>
<https://pub-96e95471c7bf484abf0cd766c6a0e057.r2.dev/transparent-nexra-sta
y-128px.png>
<https://pub-96e95471c7bf484abf0cd766c6a0e057.r2.dev/transparent-nexra-cha
nnel-128px.png>
<https://pub-96e95471c7bf484abf0cd766c6a0e057.r2.dev/transparent-nexra-flo
w-128px.png>
<https://pub-96e95471c7bf484abf0cd766c6a0e057.r2.dev/transparent-nexra-ins
ight-128px.png>
<https://pub-96e95471c7bf484abf0cd766c6a0e057.r2.dev/transparent-nexra-acc
ounts-128px.png>
This email may contain confidential information. If you are not the person
to whom this message is addressed, any use, reproduction, or distribution
is prohibited. If you received this email in error, please notify the
sender and delete it immediately.
Nexra Tech Malta Ltd