Subject: Kiri Bigbank AS-lt
From: "BIGBANK Record Management System" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Sep 2025 17:10:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame Bigbank AS poolse kirja numbriga 9-2.2/729.

Parimate soovidega
-- 
Alessia Kaivo
Office Specialist
[email-masked]

Bigbank / www.bigbank.ee

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesolev e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni. Selle informatsiooni kasutamine on keelatud kõigile peale 
e-kirja adressaadi. Informatsiooni avaldamine võib olla seadusega keelatud. 
Kui Te saite käesoleva e-kirja ekslikult, palun kontakteeruge saatjaga ning 
kustutage saadud materjal alaliselt.

CONFIDENTIALITY DISCLAIMER: This e-mail may contain confidential 
information. It is prohibited to use this information by anyone else than 
the addressee. Disclosure of such information may be prohibited by law. If 
you received this in error, please contact the sender and delete the 
material permanently.