Subject: T-231/26 ja T-232/26
From: <[email-masked]>
To: "Pille Kullamaa - MTA" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 17:18:45 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/208
Kohtuasja number: T-231/26 ja T-232/26
Vastuse kuup�ev: 20.05.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: k�ibemaks; k�ibemaksu mahaarvamine; m��gi k�rvalkulud
�iguslikud vormid: direktiiv 2006/112/E�; ELTL artikkel 101; ELTL artikkel 
107; ELTL artikkel 16; ELTL artikkel 26

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8724

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium