Subject: Laikasküla DP projekti kooskõlastamine, Transpordiamet
From: Sven Jäämees <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 12:35:44 +0200

Tere!

Saadan teile;

TPK Projekt OÜ poolt koostatud „Laikasküla II etapp. Teed ja platsid“, töö
nr 2723 ning Altren Projekt OÜ poolt koostatud „Tartu maakond, Kambja
vald, Õssu küla, Eerika tee 19 maaüksuse detailplaneeringu ning Laikasküla
maaüksuse detailplaneeringu järgse taristu projekteerimine“, töö nr 23090
projektid üle vaatamiseks ning kooskõlastamiseks.

Projekt on Transpordiameti poolt varasemalt kooskõlastatud, vana
kooskõlastus lisatud manusesse, projektis muutusid Eerika teel TL ja VKV
osa lahendused.

Dropboxi link projekti alla laadimiseks:

https://www.dropbox.com/scl/fi/x7oxb0whjl0qxiw0j3a25/Laikask-la-DP-projekt
-Transpordiameti-kk.asice?rlkey=d3htrhriwjvyas74pgl2cv88d
<https://www.dropbox.com/scl/fi/x7oxb0whjl0qxiw0j3a25/Laikask-la-DP-projek
t-Transpordiameti-kk.asice?rlkey=d3htrhriwjvyas74pgl2cv88d&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega,

Sven Jäämees

Altren Projekt OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

53478135

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.