Subject: Taotlus liiklusvälise tegevuse loale
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2025 12:05:37 +0300

Tere

Lisas on taotlus.

Kuna taotluse lisadokumendid on suuremahulised siis koos lisadega taotlus
on võimalik alla laadida siit:

taotlus Liiklusväline tegevus koos lisadega.asice
<https://1drv.ms/u/c/ECC2EA64E0D41FE9/EbLJg9q4zZVErrQoX-frKJYBo0wZTmYyOStK
2rl7eohgkQ?e=AYRMlS>

Lugupidamisega

Hannes Hallik

Tel +372 5046464

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PK Infra OÜ

Estonia pst 15

10141 Tallinn

Tel +372 5124319

info <mailto:[email-masked]> @pkinfra.ee

PK Infra OÜ – teetööd, pinnasetööd, trassiehitus ja kõik sellega kaasnev

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.