Subject: FW: Seaduse eelnõu esitamine kooskõlastamiseks
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 14:03:28 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 4, 2026 12:15 PM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>
Subject: Seaduse eelnõu esitamine kooskõlastamiseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastasime Teie 1.06 arvamuse avaldamiseks eelnõu, antud eelnõu arvamuse 
andmise tähtaega on muudetud, uus tähtaeg 12.06.2026

Pealkiri: Seaduse eelnõu esitamine kooskõlastamiseks

Registreerimise kuupäev: 29.05.2026

Registreerimise number: 8-1/4286-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee