Subject: RE: GDC - E67 - Laagri-Märjamaa-Pärnu-Ikla - sidetrass
From: "Elle Tamm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: Tauri Väli <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 09:00:18 +0200

Palun registreerida ja suunata kooskõlastuste üksusesse.

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Transpordiamet

From: Ellar Seidelberg <[email-masked]>
Sent: Monday, March 24, 2025 8:13 PM
To: Tauri Väli <[email-masked]>; Elle Tamm
<[email-masked]>
Subject: GDC - E67 - Laagri-Märjamaa-Pärnu-Ikla - sidetrass

Tere

Ei tea, kas kirjutan õigetele inimstele, aga eks suunake siis edasi õigele
inimesele, kui tunnete, et pole Teie teema.

Küsimuseks on, et kas ja mis tingimustel tohib Riigimaantee nr 4 / Euroopa
maantee E67 teemaa servale paigaldada sidetrassi? Huvitab teekond
“Laagri-Märjamaa-Pärnu-Ikla”.

Kui näiteks manatee ääres on kraav, siis sooviks paigaldada sidetrassi
kraavi teest kaugema serva sisse. Kui kraavi ei ole, siis võimalikult
teemaa välisserva lähedale. Ühesõnaga, et võimalikult vähe segaks tänast
teed ja tulevasi tee laiendusi.

Parimat

ELLAR SEIDELBERG

Engineer

Tel: +372 58998 182

 <mailto:[email-masked]%0d>
[email-masked]

 <http://www.greenergydatacenters.com/> www.greenergydatacenters.com

______________________________________________________

This e-mail may contain confidential and/or privileged information.

If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in
error)

please notify the sender immediately and destroy this email.

Any unauthorized copying, disclosure, or distribution of the material in

this e-mail is strictly forbidden.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.