Subject: Patoanatoomiliste lahangute rahastamise leping Tervisekassaga
From: "Sigrid Laan" <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Jul 2025 15:16:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadame tutvumiseks patoanatoomiliste lahangute rahastamise lepingu
uuendatud versiooni uueks lepingu perioodiks (alates 01.01.2026). Teeme
ettepaneku eemaldada lepingu juurest rahaline lisa 2 ning sõlmida leping 5
aastaks. Rahalise lisa kaotamisel ei lepita edaspidi kokku ravijuhtusid ja
summasid vaid Tervisekassa tasub kokku lepitud teenuste eest
vajaduspõhiselt.

Ootame tagasisidet 1.septembriks!

Kõike head soovides

SIGRID LAAN
Spetsialist
Partnersuhtluse osakond

E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>